Πέντε Πράγματα Που Δεν Ξέρετε Για Μένα

Αφορμή γιαυτό το post είναι η πάσα – blog tag – από τον UniqueFish.

1) Όταν ήμουν μικρή και για πολλά χρόνια ακόμα, φαντασιωνόμουν ότι είμαι υιοθετημένη, κλεμμένη ή ότι βρέθηκα σ’αυτή την οικογένεια από λάθος. Περίμενα λοιπόν πως κάποια στιγμή και μετά από αγωνιώδη αναζήτηση, θα έρθουν οι πραγματικοί γονείς μου να με πάρουν. Τα βράδια πριν κοιμηθώ φανταζόμουν τη σκηνή της πρώτης συνάντησης, τα δράματα που θα ακολουθούσαν, έβρισκα λύση σε τυχόν πρακτικά προβλήματα και ετοίμαζα τον εαυτό μου για τον αποχαιρετισμό από την μέχρι τότε ζωή μου. Ακόμα δεν έχουν έρθει…

2) Ο μεγαλύτερος σε ηλικία εραστής μου ήταν 39 ετών (εγώ 32) και ο μικρότερος 17 (εγώ 29). Ο καλύτερος ήταν 28 (εγώ επίσης 28).

3) Μου πήρε 3-4 μήνες να γράψω την πτυχιακή μου, το έκανα ολομόναχη και αν με ρωτήσει κάποιος τώρα, δεν θυμάμαι παρά ελάχιστα (ελάχιστα όμως) και πολύ (πολύ όμως) γενικά πράγματα.

4) Είμαι 32 και έχουν περάσει 4 χρόνια που δεν έχω ερωτευτεί.

5) Η πιο ερωτική μου φαντασίωση είναι σεξ υπό καραρρακτώδη βροχή, σε μια σκοτεινή παραλία, πάνω στο καπό του αυτοκινήτου, ούσα ερωτευμένη. (είμαι ρομαντική τελικά…)

Αυτά…

Κάνω με τη σειρά μου πάσα στους
melody1
par1saktos
plasticfeathers
coffeemaker
ptwsh

~ από paperflowers στο 15 Φεβρουαρίου, 2007.

10 Σχόλια to “Πέντε Πράγματα Που Δεν Ξέρετε Για Μένα”

  1. Τι μπελά μας βάζεις εεεεε???
    θα δω και θα γραψω…..
    Τελευταίος μάλλον….

  2. έλα τώρα… η καλύτερή σου είναι… γράφε!!!

  3. τωρα δηλαδη μας πετας το μπαλακι??χμμ..Δεν ειμαι φαν του ειδους (chain μηνυματα παντως ειδους) αλλα θα προσπαθησω μεσα στις επομενες μερες να γραψω κατιτις 🙂

  4. Μμμμμμμ….

    32-4 =28

    Σ;)))))))

    Χαίρω πολύ για τη γνωριμία.
    Εύχομαι να ερωτευτείς γρήγορα και να πραγματοποιηθεί το 5 σε όλες του τις εκδοχές…

    Σ:))))

    ΥΓ είδα και κάτι για κόμιξ στο πλάι και μού άρεσε

  5. 1) Σου έλειπε τρυφερότητα απ’τους γονείς σου, ίσως να αγαπούσαν περισσότερο τον αδελφό σου.
    2)Σωστές ηλικίες
    3)Έτσι είναι αυτά.Και τι πειράζει. Θα σε εξετάσει κανείς?
    4) Όσο μεγαλώνουμε εκλογικεύουμε τα πράγματα.
    5)Ούσα ερωτευμένη και καταβρεγμένη
    Την καλησπέρα μου.

  6. Tί είναι το blog tag ; Τί είναι η πάσα ; Nαι, κι εγώ σιχαίνομαι τα chain μυνήματα….Θα το σκεφτώ αν θα το κάνω…Το πιο βαρετό είναι όχι να γράψεις εσύ, αλλά να »υποχρεώσεις» άλλους πέντε να το κάνουν…

  7. @Μαύτε γάτε χάρηκα κ εγώ για τη γνωριμία! Ευχαριστώ για τις ευχές!
    @ teifwnos πέφτεις έξω στο εξής σημαντικό: δεν έχω αδελφό αλλά αδελφή! Όσο για τα υπόλοιπα, δεν ξέρω ακόμα αν μ’αρέσει αλλά μέσα είσαι…
    @ melody δεν είναι υποχρεωτικό… γκρινιάρα…!!!! 🙂

  8. {1}
    την ιδια ανησυχία ειχα κι εγώ, μη σου πω βεβαιότητα.
    ποτέ δεν έφτασα να φανταστώ συνθηκες επανένωσης, αλλά αφηνόμουν στον ανείπωτο πόνο του να ειναι κανείς υιοθετημένος.
    Το μελόδραμα ητο η έξη μου (μη σου πω κι η εφτα μου)

  9. Η πιο όμορφη πεντάδα που διάβασα ως τώρα. 🙂

  10. @Σ’ευχαριστώ πολύ άγνωστε blogger…

    @del.trem. είχαμε την ίδια φαντασίωση με τη διαφορά ότι εγώ χαιρόμουν με την προοπτική! Το δράμα είναι κ δική μου έξη, εφτά, οχτώ….!

Σχολιάστε