UNINVITED

Είναι νύχτα (τι πρωτότυπο)… ακούω το uninvited της Alanis Morissette… ανάβω τσιγάρο… σκέφτομαι…
Παίζει σπουδαίο ρόλο το να είναι όμορφος ένας πούτσος. Άσχετα με όλα τ’άλλα, αυτό παίζει σπουδαίο ρόλο. Όσες φορές έχω ψιθυρίσει «είναι όμορφος ο πούτσος σου?», μαζί με κάθε είδους αντίδραση παίρνω δώρο ένα γλυκό, αμήχανο μισοχαμόγελο μέσα σε ένα βιαστικό βλέμμα, που μου ραγίζει την καρδιά. Λιώνω εκείνη τη στιγμή και τους λατρεύω γιαυτό.
Μ’αρέσει να σκύβω και να τον παίρνω στο στόμα μου. Δεν θέλω το ταυτόχρονο στοματικό σεξ, δε μ’αφήνει να συγκεντρωθώ, γιατί το στόμα από το αιδοίο απέχει εκατομμύρια έτη φωτός. Είναι δύο διαφορετικά σύμπαντα και δεν μπορείς να είσαι πραγματικά σε δύο κόσμους την ίδια στιγμή.
Μ’αρέσει να γονατίζω και να τον παίρνω στο στόμα μου.
Υγραίνω την παιδικότητα που ανίχνευσα στα μάτια του, ρουφάω το θυμό που εγώ προκάλεσα, πνίγομαι με την ανάγκη του να με εκμηδενίσει, γλείφω τις πληγές που δεν κατορθώνω να του επουλώσω, γλωττίζω τους φόβους του και καταπίνω όλα όσα νιώθει. Ξέρω αν νιώθει για μένα.
Με κοιτάζει και με αποκαλεί αγάπη του και πουτάνα του.
Αγάπη του, γιατί υγροποιώ και αποστραγγίζω τον εγκέφαλό του.
Πουτάνα του, γιατί μπορώ να το κάνω.
Πουτάνα του, γιατί υγροποιώ και αποστραγγίζω τον εγκέφαλό του.
Αγάπη του, γιατί μου επιτρέπει να το κάνω.
Και μωρό του, γιατί βυζαίνω τη ζωή που μου προσφέρει και μεγαλώνω στο μυαλό του χωρίς να γεννάω.
Τον έχω στο στόμα μου και μόνο τότε τον έχω αληθινά. Ύστερα απομακρύνεται αυτάρεσκα φιλώντας με στα χείλη.
Είμαι όλα όσα μου υπαγόρευσαν να είμαι.
Είμαι όλα όσα μου απαγόρευσαν να είμαι.
Ακούω το wild is the wind… ανάβω τσιγάρο… διαβάζω τις λέξεις… είναι τόσα που δεν έγραψα…
Νιώθω γλυκιά…

~ από paperflowers στο 5 Μαρτίου, 2007.

15 Σχόλια to “UNINVITED”

  1. χμμ.. παρακαλώ το τηλέφωνό σας.. το e mail σας… κάτι..; 🙂

  2. ε ρε τι μας εκανες τωρα… 🙂

  3. Άραγε, μπορούμε τελικά να είμαστε όσα μας απαγόρευσαν ή είμαστε μόνο όσα μας υπαγόρευσαν?

  4. ναι, πείτε μου τώρα οτι ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ( ένα βήτα θέλει αυτό για δύο; ) λειτουργει το κάθε φύλο βάσει εξωγενών υπαγορεύσεων και κοινωνικών (ή άλλων) απαγορεύσεων..
    σεξ, οδηγίες χρήσης για να παραφράσω τον Περεκ

  5. deuced οι περισσότεροι άνθρωποι φέρονται όπως τους υπαγόρευσαν και ονειρεύονται όπως τους απαγόρευσαν. Αν κάποιος καταφέρει να συγχωνεύσει αυτά τα δύο, θεωρώ πως είναι εκτός των άλλων τυχερός. Όπως λέμε «να ζούμε όπως ονειρευόμαστε…». Μέχρι τότε, ναι, είμαστε και τα δύο.

    del.trem. νομίζω πως αυτό είναι πασιφανές. Η σεξουαλική συμπεριφορά είναι ένας καθρέφτης αυτού που είμαστε γενικά στη ζωή μας. Το «αν θες να γνωρίσεις κάποιον γρήγορα, πήδα τον», το ξέρεις?

  6. Αν αυτά που διάβασα μου άρεσαν τι να υποθέσω για όσα δεν έγραψες… Ενα απο τα πιο όμορφα κείμενά σου…

  7. Σα να σε βλέπω την ώρα που έγραφες το post, με χαλαρότητα, ημίφως και μουσική…
    Δεν είναι ανάγκη να τα γράψεις όλα, μερικά τα νοιώθουμε…

    ΥΓ. Συμφωνώ για τα δύο διαφορετικά σύμπαντα.

  8. Ομορφος-Ομορφη-Ομορφο

  9. Thanks Padrazo…

  10. Πολύ ωραίο ποστ! Εγώ πάλι είμαι από αυτές (την πλειοψηφία των γυναικών μάλλον) που δεν απολαμβάνουν ιδιαίτερα τις πίπες, που τις θεωρούν κατά κάποιον τρόπο αναγκαίο κακό, για να περάσουν μετά σε αυτά που πραγματικά τις ενδιαφέρουν (ένα γλυφομούνι, για παράδειγμα, ή μια καλή διείσδυση). Πρέπει να μου αρέσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ο γκόμενος για να απολαύσω στ’ αλήθεια μια πίπα, για να μη νιώσω ότι το κάνω καταναγκαστικά, μόνο και μόνο για τη δικιά του (και όχι τη δικιά μου) τέρψη…

  11. Καταναγκαστικά δεν κάνω τίποτα πλέον..

  12. τολμηρο αλλα αληθινο (το γραψιμο)
    Εκφραζεις κι εκεινο ισως που θα ηθελε να νιωσει και ο αντρας την ωρα που περιγραφεις…

  13. @thanx axenbax k melody!
    @identitycafe εννοείς ότι οι άνδρες θέλουν να νιώσουν έτσι αλλά για κάποιους λόγους νιώθουν κάτι άλλο? για πες…!

  14. σου έδωσα απάντηση στο ερώτημά σου, ελπίζω να σε καλύπτει…

  15. […] 17:12:34 Δάσκαλος: τι κάνει τώρα; 17:12:55 Τσολιάς: θα διαβάζει το post της paperflowers για τις πί**ς 17:14:06 Δάσκαλος: μπα… το έχει τυπώσει και […]

Σχολιάστε